ΞΕΡΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ; Τότε ξέρεις ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΩΣ.
Το άρθρο που ακολουθεί δημοσιεύθηκε σε βρετανικό περιοδικό τέχνης.
«Η γένεση του κλασικού δράματος δεν ήταν συμπτωματική. Aneuphoria των χαρισματικών και ταλαντούχων πρωταγωνιστών έδειξε εκπληκτική σκηνές από το ιστορικό επεισοδίων. Ο πρόλογος, το θέμα και ο επίλογος, περιελάμβανε την τριλογία του δράματος, ενώ τη σύνθεση, ανάλυση και σύνοψη χαρακτηρίζεται η φρασεολογία του κειμένου. Η σύνταξη και φρασεολογία που χρησιμοποιείται από ακαδημαϊκούς επιστήμονες, φιλόσοφοι και στη ρητορική τους, είχε πολλές γραμματικές ιδιώματα και ιδιοσυγκρασίες. Οι πρωταγωνιστές που χρησιμοποιούνται περιοδικά ψευδώνυμα. Η ανωνυμία ήταν ένα σύνδρομο που χαρακτηρίζεται τη θεατρική ατμόσφαιρα. . Η πανοραμική φαντασία, το μυστήριο, η μελωδία, η αισθητική, η χρήση των καλλυντικών επίθετα είναι τα χαρακτηριστικά του δράματος Ακόμα και μέσα από τα θέατρα ήταν σωματικά γιγαντιαία, δεν υπήρχε ανάγκη για μικρόφωνα επειδή η αρχιτεκτονική και η ακουστική θα ηχώ ισομετρικά και κρύσταλλο - σαφές. Πολλοί επιστημολόγοι της φυσικής, της αεροδυναμικής, ακουστική, ηλεκτρονική, η ηλεκτρομαγνητική δεν μπορεί t αναλύσει - να εξηγήσει το ιδανικό και ισομετρική ακουστική της Ελληνικής θέατρα, ακόμη και σήμερα Υπήρχαν πολλές κατηγορίες δράμα: κλασική δράμα, μελόδραμα, σατιρική, επική, κωμωδία, κλπ.. Το σύνδρομο της ξενοφοβίας ή δυσλεξίας είχε ξεπεραστεί από το πάθος των φορέων που ασκείται μεθοδικά και εμφατικά. Ακροβατικά ήταν επίσης ευφορία. Υπήρχε μια πληθώρα από ανέκδοτα θέματα, με τα οποία οι ακροβάτες θα ηλεκτρίσει την εκστατική κοινό με σκηνές από μυθικά και ιστορικά επεισόδια. Μερικά επεισόδια θεατρικά χαρακτηρίστηκαν ως σκανδαλώδη και βλάσφημο. Πορνογραφία, η διγαμία, αιμοφιλία, νυμφομανία, πολυανδρία, η πολυγαμία και ετεροφυλοφιλία ήταν δραματοποιημένο με έναν παιδαγωγικό τρόπο, ώστε ο μυστικισμός γι 'αυτούς δεν θα μπορούσε να προκαλέσει φοβία ή ανάθεμα ή λαμβάνονται ως ανωμαλία, αλλά με τη λογική, το διάλογο και την ανάλυση σκεπτικισμό και την παθητική ή αινιγματικό μυστήριο πίσω από τους θα διαλυθεί. Είναι ιστορικά και χρονολογικά αποδείξει ότι το θέατρο τόνισε παιδαγωγική, τον ιδεαλισμό και την αρμονία. Παραδόξως, επίσης, ενεργοποιείται ο πατριωτισμός ένα φαινόμενο που συμβόλιζε εθνοτικά χαρακτήρα και εκπληκτική ηρωισμού ".
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! (ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟς ΛΈΞΕΙΣ, ΠΛΗΝ ΑΡΘΡΩΝ,
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.