Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Δημοσθένης Σταματάτος . Δηλώνω κατηγορηματικά αντίθετος στο κλείσιμο της Δημοτικής Αστυνομίας.


Ειμαι Κατηγορηματικά αντίθετος στο κλείσιμο της Δημοτικής Αστυνομίας. Έχω ολοκληρωμένη άποψη και εικόνα για το έργο που επιτελούν οι Δημοτικοί Αστυνομικοί , διότι κατά το διάστημα που ήμουν υπεύθυνος Αντιδήμαρχος, είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω την φιλοτιμία, την όρεξή και την αγάπη για τη δουλειά τους και  την αναγκαιότητα τους στον Δήμο μας.Το έργο τους  μεγάλο και ποικίλο από την αποτελεσματικότητα τους στην πάταξη του παραεμπορίου, την καταγραφή και απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων, την ρύθμιση κυκλοφορίας σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ανάγκη ,την άμεση επέμβαση σε κάθε πρόβλημα του δημότη αναφορικά με θέματα ασφαλείας. Οι Δημοτικοί Αστυνόμοι είναι μόνο η αρχή, το χτύπημα στην τοπική αυτοδιοίκηση έχει αρχίσει από καιρό. Η κεντρική εξουσία προσπαθεί να μεταφέρει την κυβερνητική αντιπάθεια για την πολιτική και του πολιτικούς που έχει ο ελληνικός λαός , στις  διοικήσεις  αλλά και στο προσωπικό της Τοπικής .Αυτοδιοίκησης προσπαθώντας πρώτα από όλα στην απαξίωση των υπηρεσιών που παρέχει αλλά και επεμβαίνοντας σε λειτουργικά θέματα που θα δυσκολέψουν το έργο της  που με αγώνες κατέκτησε . Ιδιαίτερα η Δημοτική Αστυνομία από το 1800 που πρωτοεμφανίστηκε στον δήμο της Αθήνας έως και σήμερα  μόνο επιτυχίες έχει στο ενεργητικό της.  

Είμαι στο πλευρό τους, στηρίζω με όλες τις δυνάμεις μου τον αγώνα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.