Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ο Κώστας Βουτσάς απαντάει στον Νίκο Ορφανό που μίλησε για «απόσυρση ραμολιμέντων»

Ο Κώστας Βουτσάς απαντάει στον Νίκο Ορφανό που μίλησε για «απόσυρση ραμολιμέντων»
Στις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε ο Νίκος Ορφανός σχετικά με τους μεγάλους ηλικιακά ηθοποιούς που συνεχίζουν να δουλεύουν, τα «ραμολιμέντα» , όπως είπε χαρακτηριστικά, απάντησε ο Κώστας Βουτσάς!

Ο γεμάτος ζωή ηθοποιός απάντησε: «Δεν τον ξέρω για να είμαι ειλικρινής.
Όταν μου είπαν Ορφανός, είπα από μάνα και πατέρα;. Δεν τον ξέρω! Αυτό είναι ένα διεθνές παιχνίδι των ασήμαντων και των λίγων για επιτυχία. Είπε ο Γιώργος Λιάγκας ότι αυτός είναι, είπε ο Γιώργος Λιάγκας ότι αυτός είναι...Γίνεται γνωστός! Η ασημαντότητα παραμένει, δεν μπορείς έτσι να γίνεις πρώτος ή να πετύχεις στην δουλειά σου. Εγώ δεν τον ξέρω τον άνθρωπο καθόλου, το είπε, εντάξει δεν νομίζω να αφορά εμένα. Εγώ δεν το δέχομαι για μένα. Παίζει ένα έργο » Οίκος Ευγηρίας» που είναι πολύ ωραία παράσταση...Τι θα βάλεις; Νέους; Είναι ντροπή αυτό που έκανε...Θα συνεχίσω να παίζω για τα επόμενα 20 χρόνια το έχω κανονίσει με το χάρο. Υπάρχουν ρόλοι που πρέπει να τους παίξουν μεγάλοι».

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΧΩΝΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.